Otázky a odpovědi

1. Robot na fotkách je v pozici, kdy se snaží zabránit míčkům soupeře, aby se dostaly na jeho hřiště. Je nad čtvercovým modulem typu 1, ale nedotýká se ho. Je tato pozice považována za porušení pravidel?

Tato situace je ovažována za porušení pravidel. V pravidlech je následující věta:
Při přemísťování pingpongových míčků na hrací hřiště soupeřícího robota může část robota být nad překážkami (čtvercové moduly typu 1 a šikmé moduly), které oddělují obě dvě samostatná hrací hřiště (hrací prostory soupeřících robotů). Robot by se neměl dotknout horní strany překážek, které představují čtvercové moduly typu 1 (viz obr. 6 a obr. 7) a šikmé moduly (viz obr. 8 a obr. 9) umístěné uprostřed hracího hříště a oddělující hrací prostory soupeřících robotů. Pokud tak učiní a zamezí přesunu míčků od soupeře bude diskvalifikován v dané jízdě.

Vy však v tomto případě pingpongové míčky nepřemísťujete, ale úmyslně bráníte ...